Найближчі події
Франчайзинг 2020

Шістнадцята міжнародна спеціалізована виставка
Виставку перенесено

ALL4:FRANCH

Міжнародна виставка технологій для франчайзингу
Виставку перенесено

Індустрія торгівлі 2020

Міжнародний форум технологій та обладнання для торгівлі
Виставку перенесено

Промисловий холод 2020

Дев'ятнадцята міжнародна виставка технологій промислового холодопостачання, кондиціонування та вентиляції
Виставку перенесено

Сховища для фруктів, овочів, ягід 2020

Виставка обладнання та технологій для зберігання, післязбиральної та передпродажної доробки урожаю
Виставку перенесено

Furniture of Ukraine Business Expo 2020

Перша експортно - орієнтована виставка меблів
15 - 17 вересня 2020 р.

HD ТЕХНОПОЛІГОН 2020

Міжнародна виставка-демонстрація важкої техніки та обладнання
10 - 11 червня 2020 р.

elcomUkraine 2020

Двадцять четверта міжнародна виставка енергетики, електротехніки, енергоефективності
19 - 22 травня 2020 р.
Співорганізатор: fairtrade GmbH & Co. KG.

Світ стрімко розвивається, з’являються нові маркетингові інструменти, цифрові технології щохвилинно пропонують щось нове й інноваційне.
Попри все це, саме виставки залишаються одними з найнадійніших інструментів розвитку різних форм бізнесу, дозволяють розширювати клієнтську базу і підвищувати продажі, знаходити способи оптимізації виробничих процесів, посилювати конкурентоспроможність, забезпечувати позитивне сприйняття бренду або компанії, збільшувати репутаційний капітал.
Напрямки і завдання
  • Залучати нових клієнтів.
  • Утримувати постійних клієнтів.
  • Відновлювати відносини з втраченими клієнтами.
  • Демонструвати переваги товарів або послуг, представляти новинки.
  • Оцінювати затребуваність продуктів, виявляти потреби клієнтів.
  • Проводити маркетингові дослідження, визначати перспективні напрямки розвитку, нові ринки, цільові групи, канали збуту.
  • Вивчати конкурентне середовище, вести конкурентну боротьбу, справляти на клієнтів краще порівняно з конкурентами враження.
  • Демонструвати переваги над конкурентами (завдяки пріоритетному розташуванню і розмірам стенду; статусу спонсора).
  • Набувати або зміцнювати статус експерта у професійному і клієнтському середовищі (завдяки виступу в рамках ділової або наукової програми виставки).

Сформувати або підтримувати репутацію успішної, стабільної і надійної компанії, позиціонувати компанію як лідера ринку, справити на цільову аудиторію позитивний вплив (завдяки пріоритетному розташуванню і розмірам стенду, характеристикам продукту, кваліфікації, зовнішньому вигляду, манерам поведінки персоналу; статусу спонсора).

  • Здійснювати рекламний вплив на цільову аудиторію, підвищувати впізнаваність бренду або компанії.
  • Привертати підвищену увагу до бренду або компанії (завдяки спонсорським можливостям).
  • Знаходити постачальників сировини, обладнання, витратних матеріалів; ефективні рішення та ідеї для оптимізації виробництва і підвищення продуктивності (бенчмаркінг).
  • Залучати кваліфікований персонал.
  • Підтримувати відносини з партнерами.

Встановити чи підтримати корисні зв'язки із VIP-відвідувачами (представниками держструктур, галузевих установ, професійних асоціацій).

Встановити контакти або підтримати відносини з представниками галузевих і ділових ЗМІ.